Etiketter

onsdag 23 oktober 2013

Onsdag är det ju idag, faktiskt.
Den senaste veckan har jag bara hållt på med matten från vad som känns som morgon till morgon. Jag drömmer om matte till och med -.-
Gjorde mitt första uppdrag i kursen i fredags, och såklart så sög jag på det så fick jag skicka in lite komletterings uppgifter! Men aja, nu har jag iallfall börjat med ett nytt kapitel som är betydligt mycket lättare men ändå svårt och nu är det bara två dagar snart bara en dag kvar tills nästa uppdrag ska skickas in. Annars leker väl livet på som det ska, för någon timme sen så körde Älskling mig hem snäll och gosig som han är <3
Han stannade en lite stund också, sen drog jag in i duschen. Efter det blev att begrava sig i matteboken och facebook chatten xD Och äntligen gick min lilla hiss ända upp och kontaktfelet blev lagat!

Så just nu ligger jag och kollar på Breaking Amish, Los Angeles, väntar på att Pll avsnittet ska ladda klart så jag äntligen kan se det :D som jag har väntat!!
Sen ska jag väl gå och lägga mig, ska upp vid åtta tiden imorgon för att senare vid tio dra iväg och jobba :D härligt ska det bli att dra in lite pengar igen, och sen ska jag även jobba på fredag, 8-16,30 :D Awsome.

I helgen så ska vi kolla lite nya fiskar till akvariet och på lördag blir det bilträff på Nova Lund. :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar